Tisdagen

Hejhej! Tisdagar har jag inte riktigt tyckt om, det känns som att dem är sega och jag har oftast saker jag måste plugga på tisdagar. Men idag har dagen varit väldigt bra! Har ju fått träffa vännerna igen och det kan inte gå en dag utan att jag skrattar! Skrattar nästan varje minut, haha. Aja, alla har gått bra idag och efter skolan gick jag och Issa till fotbollsträningen och nu är jag hemma.
Har städat bort lite julsaker nu, lite trist faktiskt.. Men men, nu börjar det iallafall bli ljusare ute och sommaren börjar närma sig, LÄNGTAR!
Ikväll ska jag se på mästerkocken som faktiskt är i Umeå idag tror jag. :)


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Tänkte bara säga att jag fortsätter skicka berättelsen fastän jag inte skriver varje gång jag gjort det :) Så du har ett kapitel i din inkorg om du vill läsa ;)

2012-01-10 @ 23:02:43
URL: http://fantasygalen.blogg.se/
Postat av: issa ;)

Åhh jag såg det också igår! :) det är väldigt roligt, men ibland pinsamt ;) <3

2012-01-11 @ 17:37:21
URL: http://belledesign.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0