Rubrik - check!

Goddagens! Vaknade rätt så tidigt idag, man känner verkligen att man har ställt om sig till skolan. Känns faktiskt rätt så skönt! Hitills har jag hunnit rensat sminklådan, ätit lunch och städat till lite i mitt rum! Har även pluggat lite, men ska väl fortsätta senare.. Har matte prov snart! Dock vet jag inte om det är på måndag eller tisdag.. Jaja, hade iallafall tänkt att plugga som en galning imorgon! För idag ska jag på filmkväll hos Issa med Rebecka och Hanna. Ska bli riktigt roligt faktiskt! :)

Ny tröja och halsband!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vacker flicka, tror jag dör!! <3 Nya hårfärger passar dig så bra.

2012-01-15 @ 00:13:03
URL: http://fantasygalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0