Måndag

Ställde alarm på mobilen igår så jag klev upp runt 10 idag, gick upp och åt frukost och sen tog jag en promenad. Det är faktiskt rätt så härligt att ta en promenad på morgonen, själv så blir jag mycket piggare! Såklart har jag musik på annars skulle jag tycka att det var väldigt tråkigt. Sen när jag kom hem har jag tittat på lite olika serier på tv, ätit lunch och målat naglarna med Depend's nagelstärkande nagellack! Hitills fungerar det väldigt bra, har använt det ca 3 gånger och jag kan tipsa till er som har naglar som lätt går sönder vid topparna. :)


Kommentarer
Postat av: issa ;)

åh va bra då kanske man ska köpa den när man far på stan ;) <3

2012-01-10 @ 18:12:31
URL: http://belledesign.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0