It's friday

Brr.. Vad kallt det är ute och inne, för när det blåser ute blåser det typ igenom huset. Sitter iallafall med tjocka myskläder och snart blir jag nog varm. Idag har det varit en lite knasig dag, på idrotten satt vi bara och prata om när vi ska ha skridskor, skidor osv. Sen satt vi och vänta på vikarien som skulle komma, men eftersom hon inte kom så gick nästan alla och det kan ha blivit fel eftersom hon kanske följer schema men vi gjorde om schemat för att tag sen och flyttade upp våran bild så.. Våran bild hade redan börjat när vi satt där! Aja, när jag kom hem så har jag ätit, tittat på tv och sovit en stund. Senare klockan 4 ska jag på fotbollsträning, kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0