Torsdag

Torsdagar är härliga! På morgonen hade vi vita timmen, då vi pratar om aktiviter vi ska göra under veckan och fikar. Sen har vi bild ungefär 2 timmar och ritade jag mitt porträtt i flytande tusch. Fick även mitt skolkort idag, äntligen! Tydligen så hade kortet legat på ett kontor? Glad är jag iallafall nu, haha! Sen sista lektionen har vi svenska och då läste vi bara och skrev läslogg. När jag kom hem från skolan åt jag en chokladboll och busat med Oppsi och Zimba. (precis när jag skrev det låter det som att något går sönder på nedre våningen?) Blir tyvärr ingen träning för mig idag, har haft så ont i ryggen nu på slutet. Efter träningen i tisdags kunde jag knappt gå,inte kul alls. Så jag får se vad jag hittar på hemma, kan inte göra svenskan för jag glömde boken i skåpet, lyckat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0