Skoldator

Skoldagen har bara gått bra! Skoldagarna går så mycket fortare nu än när man gick på högstadiet, då var det många teoretiska lektioner varje dag och nu är det för det mesta bild, form och en del teoretiska lektioner. Idag fick jag pröva på att sy på deras digitala symaskin och jag fick mina inloggnings uppgifter till min användare! Så nu kan jag börja använda den, härligt härligt!
Fick iallafall skjuts dit till skolan och hem för det har i stort sett regnat hela dagen och då är det inte alls kul att cykla. Nu har jag precis ätit en god middag och nu ska jag ta en varm bastu, har frysit hela dagen!
Ha en bra kväll!


Våran skoldator.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag vill också ha min skoldator x)

2011-09-08 @ 07:40:00
URL: http://fantasygalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0