Min dag

Fick ingen sovmorgon idag för jag skulle till skolan och ta enkilt foto till mitt skolkort jag kommer ha, har inte fått kortet ännu så jag kan inte ta ut böcker och jag har inget skåp men som tur är får jag dela med snälla Issa. Jag hade plattat håret imorse och nu är det lockigt, det har i stort sett regnat hela dagen idag. Vilket gör att jag inte blir på bra humör. Fick iallafall skjuts till skolan med cykeln som tur var. Tog kortet precis när jag kom och fick vänta 1,5 timme tills min lektion började. Men detsnabbt ändå. Då hade vi svenska och efter det har vi ett stort hål så då gick jag, Nikolina, Rebecka, Hanna och Issa in till stan för att äta på frasses. Jag är inte nyttig nu kan jag säga, måste skärpa mig. Sen hade vi bara bild och vi fick våra datorer, gosh vad snygga de är och splitter ny! ♥ Vi slutade vid halv 4, då cyklade jag och Issa hem och det var motvind hela vägen. Fick kramp i benen, haha.
Just nu pluggar jag på lite om vävstolens delar som jag ska kunna imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0