Igår

Igår var det en härlig dag! Vi fick sluta tidigare så vi fick sluta klockan 1 och då cyklade jag,Issa och Nikolina in till stan där vi tittade på lite kläder och sånt, sen kom det fram en kille som berättade ett skämt för oss, Vad blir det om man blandar en bulldog med en Shihtzu? BULLSHIT! haha, den var ändå bra! Sen gick vi och åt på frasses och efter en stund kom Sara, Johanna och Josefin, vi pratade och fick på stan ett tag. Jag, Johanna och Issa prövade onepeice och galet vad sköna de var. Ville inte ta av mig den. Sen cyklade jag och Issa hem, fick skynda mig att packa för Issa kom och hämta upp mig för att sedan åka till Sara och ha filmkväll! Vi tittade på en skräckis, har inte sett många skräckisar i mitt liv och tänker inte göra det heller. Jag ångrar mig bara. Men det var mysigt ändå, vi hade köpt godis, dricka och sånt gott!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0