Gårdagen

Igår hade jag verkligen jätte kul! Matchen gick inte så bra för det blev en förlust men annars var det kul att spela. Efter matchen åkte vi till boda borg där vi duschade och sen åt kyckling tacos. Vi bildade lag med 4 st i varje och jag var med Emma, Lisa, Issa och varje lag ska ha ett lag namn så vi bestämde oss för att ta första bokstaven i våra namn så det fick '' Team Leif '' , haha. Det var verkligen svåra banor och ett rum hette ''Klaustrofobi'' och där skulle man krypa i smala utrymen och det var mörkt dessutom. Vi klarade en del rum men i de sista rummen blev det alltid rött så vi fick gå ut och börja om på nytt. Vi klarade sammanlagt 1 rum med lite hjälp, yeee!
Sen var det bussresan hem som faktiskt gick väldigt snabbt. Jag kom hem när klockan var halv 8 och då var jag väldigt trött så det fick bli middag, tv och sen godnatt för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0