Fredag

Hemma från skolan! Är helt slut i mina ben. Vi hade idrott i morse och det som stod på schemat var kondition, såg det när jag hade bytt om och allt för jag skulle igentligen inte vara med eftersom jag fortfarande har ont i halsen. Men jag tänkte att jag iallafall kunde pröva och säga till om jag får allt för ont men vi skulle ha ett konditions test där vi skulle springa 3 varv, vilket är 3 km. När jag väl ger mig in i något har jag sällan svårt att sluta, så efter sista varvet kändes det i halsen och i benen. Helt slut var jag! Men men, som tur är har vi bild efter idrotten och sen har vi matte. Slutar ändå ganska tidigt på fredagar, halv två. Men nu ska jag börja fixa någon mat och sen ska jag cykla in till stan igen för att jobba med laget!

Försökte se pigg ut innan idrotten.. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0