Fredag ♥

Idag har det varit hur härlig dag som helst!! Vi började 9 och då hade vi bara lekar,fika och lunch med 2:orna och 3:orna. Vi fick veta att vi ska göra klänningar till fashion mode show(tror jag det hette?) och temat är återvinning till galaklänning. Min grupp fick jeans så vi ska göra om jeans till en klänning, det ska bli spännande och se hur det blir! Efter det hade vi matte och vi fick börja tidigare så vi fick sluta tidigare, men det blev bara en 20 minuters lektion för alla var så trötta eftersom vi inte fick ta någon paus i allt lekande. Så vi fick sluta 20 över 12 och då gick jag,Hanna,Rebecka,Nikolina och Issa till stan där vi tittade runt i olika affärer. Jag hittade precis det jag behövde: Svarta jeans! Helt perfekt, nu har jag äntligen ett par. När jag kom hem låg det ett paket på bordet från kimstore! I låg det ringarna, halsbandet och örhänget som jag beställde i onsdags. Det gick ju super snabbt!
Nu ska jag packa ihop lite saker tills imorgon då jag åkter till skellefteå med laget för att spela sista serie matchen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0