Besök av Josefin

Josefin cyklade hem för ett tag sen, vi tittade på tv, åt godis och det blev mycket skratt! Jag gjorde även 2 snygga frisyrer och vilken talang jag har, haha. Snart ska jag gå och lägga mig för imorgon blir det uppstigning 7! Bussen till skellefteå går klockan halv 9 så det blir en tidig morgon för mig imorgon men ändå härlig dag. Vi kommer spela match där i skellefteå och sen kommer vi åka till '' Boda borg '', (Boda borg är som ett äventyrshus där det finns massvis med uppgifter man ska lösa i lag)där vi kommer vara ett tag och sedan äta middag. Det kommer nog bli trevligt! Här kommer bilder på mina vackra frisyrer, hehe.

Josefin är söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0