Röda mattan

Hallåj! Idag klev jag upp halv 7, väldigt jobbigt var det men det blev genast bättre när jag kom på vad jag skulle göra idag. Jag och Issa åkte med buss in till stan och gick till skolan för att bli sminkade och fixade i håret. Det blev någon slags fläta och blått sprejat hår på topparna. Sminkningen blev blå ögonskugga, blått läppstift och pärlor vid ögonen. Blev bra faktiskt! Sen när vi var klara åkte vi bil till H&M's gamla lokaler där vi fick instruktioner om hur vi skulle gå osv. Efter ett tag gick vi ut och gaaahh.. Vad kallt det blev! Klänning och strumpbyxor nu är väldigt kallt .. haha. Men det gick bra ändå. Fick ha jacka på mig tills de presenterade mig. Vi gick på en röd matta och sen gick vi upp på en höjd och sen berättade de om klänningen. 3 gånger på olika ställen gjorde vi det. Efter visningen bytte vi om och gick på donken för att äta lunch, var jätte hungrig! Så det var gott! När jag kom hem blev det fika och firande för min pappa fyller år idag och firandet fortsätter ikväll då det kommer gäster på besök.

Så här såg jag ut när jag gick röda mattan + blått läppstift. Dock hade jag inte dem här kläderna utan en jeans klänning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0