Träning

Heej! Skolan idag gick bara bra och vi hade ju även ett hål! Där köpte jag och Issa en macka på café mitten så det fick bli våran lunch. Sen gick vi mot stan för att jag skulle titta på en mascara men det blev inget köp. Får se om det blir på fredag istället eller någon dag! Stannade en stund längre i skolan också för att hinna klart med bilden så jag och Issa fick springa till bussen sista biten. Tur hade vi för den skulle typ precis börja köra. När jag kom hem blev det mat och sen blev det att åka iväg på fotbollsträning. Precis när träningen börjar börjar det regna och när träningen är slut regnar det inte alls, hur typiskt är inte det? Tog iallafall en varm dusch när jag kom hem och har ätit en varm macka. Snart ska jag faktiskt gå och lägga mig så jag är pigg imorgon för det är en lite längre dag imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0