Onsdag


Yeeeeey! Min spotify fungerar igen = glad tjeeeej! Så nu blir det att spela musik för fullt!
Äntligen är jag hemma från en lång dag i skolan (tycker jag). Har blivit bortskämd de andra dagarna, hihi.
Det känns som att vintern är nära nu, gah vad kallt det är ute nu. När jag cykla hem blåste det kalla vindar hela tiden, brr.. Dax att köpa vinterjacka tror jag! Skönt iallafall att vara hemma och just nu letar jag efter goda recept som jag kan sätta in i min pärm där jag har alla recept samlade. För just nu har jag alla mina recept här och var och då hittar jag aldrig det jag letar efter när jag ska baka, så det här med pärm blir nog bra. :)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Lust att följa varandra via bloglovin?:) Kramar

2011-10-12 @ 21:08:32
URL: http://tildagrubb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0