Nu är jag friiiii

Äntligen lov! Trodde faktiskt aldrig det skulle komma, lektionerna vi hade idag kändes som en evighet. Men men, nu är det iallafall lov och ojoj vad jag är glad!! haha. När vi kom till skolan var det massivs med pumpor, balonger och ljus i mitten. Sen när de släkte blev det jätte mysigt, det var även tävlingar och film men det kändes som att alla klasser förutom vi fick vara med på det dära. Vi hade lektion, tråkigt. Sen sista lektionen hade vi matte prov, får helt enkelt se hur det gick när jag får tillbaka resultatet. Sen efter skolan åkte jag med pappa för att köpa nya träningsskor, så nu har jag ett par! Nu är det väl bara ut och springa! Kanske inte idag ..
Här är bilder från mitten på morgonen, dock var det ljust då för de hade inte hunnit släcka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0