Måndag

Hejsan! Hade sovmorgon idag, vilket var huuur skönt som helst. Katterna kom och myste ett tag också, de är så mysiga när de är trötta. Annars är dem galna, haha. På måndagar blir det inte så stressigt på morgonen så jag kan för det mesta ta det lugnt. Men idag hittade jag inga kläder, sprang runt och letade efter ett par vanliga leggings men hittade inga. Måste ha ordning på mina kläder känner jag, större garderob? ;) Dagen gick väldigt fort, trodde faktiskt att den skulle vara seg för vi hade engelska redovisning idag men det gick bra ändå. Sen matte och idrott, inte så jobbigt! Kom hem för ett tag sen och snart blir det mat, efter blir det lite styrka hemma och sen duschen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0