Läxa check!

Hade jätte kul igår och god mat åt jag också! Förätt, huvudrätt och efterrätt, mums! På kvällen gick vi till ica för att se om de kanske hade sex and the city 2 och de hade dem! Vi hyrde den filmen, cyklade hem och tittade på idol, har mina favoriter - Amanda F , Moa och Molly. Grymt bra! Sen fixade vi chips, godis, dricka och satte på filmen. 2 timmar och 15 minuter, gosh. Jag höll på somna men jag klarade det, haha. Jag somnar rätt ofta till filmer.. Kom hem iallafall klockan 15.00 idag,har duscha och nu har jag gjort klart engelskan som ska in på måndag. Skönt att ha gjort bort det för nu är ju hela kvällen fri:). Nu ska jag bädda sängen!

förlåt för alla dåliga webcam bilder men jag tog inga bilder igår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0