Klipp klipp

Tittade på Sex and the City igår men jag somnade när det var 20 minuter kvar!! Aja, som tur är ska jag och Issa ha Sex and the city marathon på fredag!
Idag fick vi ingen sovmorgon som vi brukar ha på måndagar, utan idag hade vi tema dag! Där vi har fått sy galaklänningar och temat var '' återvinning ''. Min grupp fick jeans så vi gjorde en kort jeans klänning som vi ska visa upp på fashion weekend. Jag ska få gå och visa upp den på visningen :). Det kommer bli kul! Efter skolan klippte jag mig och jag höll på att somna i frisör stolen, haha. Så trött är jag faktiskt. Kändes hur skönt som helst att få klippa bort det som är slitet och sen har hon gjort krus lockar med plattången i håret. Blev jätte bra, måste öva på det! När jag kom hem åt jag middag och sen blev det en liten prommenad. Jag blir så mycket piggare då!
Men nu ska jag bara ta det lugnt och se om det går något roligt på tv:n.

Blev jätte nöjd :)


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Fint det blev :)



Sv: Åh, tack så jättemycket! :D

2011-10-03 @ 20:55:38
URL: http://fantasygalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0