Jag har världens bästa vänner!


Denna goingen fick bli min middag idag och det var lite roligt att sitta och äta ur en låda, hehe.
Ikväll har jag iallafall haft jätte kul, har alltid lika kul med gänget! Blir så glad när jag är med dem! Tyvärr tog jag inga bilder för precis innan jag skulle åka såg jag att det var lågt batteri så det blev inget.
Sprang runt som en galning innan för jag hade värsta beslutsångesten om jag skulle vara catwoman, djävul eller en tiger, tillslut fick det bli en tiger som ni ser i inlägget nedanför.
Använde mig av en kladdkrita så det var lite svårt att få bort från ansiktet men efter en del tvättande gick nästan allt bort. Tog en dusch när jag kom hem för jag får oftast ont i huvudet om jag har hårspray i håret för länge, speciellt när det är överdrivet mycket. Men nu ska jag sova, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0