Friday

Hallåå! Nu funkar internet igen och nu går det riktigt snabbt! Äntligen!! :)
Idag slutade jag klockan 1, jätte härligt eftersom jag har varit trött hela dagen. Vet inte varför jag har börjat bli trött väldigt ofta nu, kanske för att det börjar bli mörkare ute? Skönt att det är helg iallafall fast jag ska vara på skolan klockan 9 imorgon, så ingen sovmorgon för mig imorgon heller. Men det är det värt det! Vi ska bli sminkade och fixade och sen klockan 12 tror jag ska vi gå på röda mattan! Nu hade jag tänkt att sova en liten stund, hade varit väldigt skönt om jag kunde somna om för annars kommer jag vara trött ikväll. Ska på halv åtta hos Issa ikväll och temat är vampyrer, hjälp! Måste leta kläder och sånt, får söka på lite olika sminkningar som jag kan göra. Ha en bra dag! ♥

Bild från sminkningen som jag fick ionsdags, syns inte så bra men bättre bild kommer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0