Fredag

Idag på morgonen hade vi idrott och då hade vi kondition då vi skulle räkna våran puls. Vi skulle springa så att pulsen låg på 160 - 165 hela tiden. På slutet kände man verkligen hur benen nästan bara vek sig och trött blev man också. Hade även glömt mina skor, alltså mina kängor hemma som jag skulle ha på dagen. Så jag hade bara jogging skor. Men som tur var fick jag låna ett par skor av Nikolina! :) Sen hade vi bild och matte. Vi fick sluta lite tidigare på matten, yää! Matte sista lektionen på en fredag blir oftast inte så lyckat, haha. När vi sluta gick jag och Issa till stan, vi gick runt där och skulle hyra sex and the city flmerna men såklart fanns det bara 1. Blev lite shoppig, 2 bhar och en mascara. Behövliga saker!
Just nu håller jag på att packa lite grann för snart tänkte jag åka till Issa där jag ska sova över ikväll. Ni får ha en bra kväll! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0