1 dag till sen är jag fri

Halloj! Idag åkte jag och Issa bussen in till stan, och det första jag får syn på när jag kommer till busshållsplatsen är spya.. Bra start på dagen, började må illa där ett tag men det gick fort över (tur). Åh, är typ rädd för att jag ska åka på vinterkräksjukan eller magsjuka, usch säger jag bara. När jag kom till skolan hade vi en lång lektion bild, svenska och sedan vitimmen. När jag kom hem från skolan har jag skrivit en engelsk sammanfattning om en text och blev precis klar med den, fick värsta ångesten igår när jag fick reda på att den skulle vara klar på onsdag. Jag hade ingen bok eller någonting så jag skrev ett mejl och frågade om jag kunde göra den idag istället. Som tur fick jag det, pjuuuh. Nu är det bara att sätta igång med matten, matte prov imorgon. oj vad mycket plugg det blev i det här inlägget, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0