Söndag

Sov nästan till 11 idag, det längsta jag har sovit på höstlovet. Sista dagen idag så det kanske är bra, höstlovet har gått hur snabbt som helst. Jaja, inte så långt till jullovet ;) . Gjorde klart ett engelska brev idag , sista sekunden.. haha. Men jag tror jag inte har pluggat på höstlovet fakitskt, skönt fast arbeten försvinner ju inte precis.
Ikväll ska jag ta det lugnt, titta på tv och kanske äta lite äppelpaj som blev kvar sen igår. Sen måste jag komma igång med träningen iveckan, tror inte min kondition är så bra just nu.

Efter toningen.


Kommentarer
Postat av: inga-linn

Så fint det blev! kram!

2011-11-06 @ 19:48:05
URL: http://ingalinnforsgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0