Film hos Josefin

Hallå! Hade tur idag så jag fick skjuts till Josefin så jag slapp cykla när det är så mörkt, plus att jag inte har någon lampa, wops. Vi såg på film och kladdkaka, lugnt blev det iallafall vilket var härligt för jag har inte haft någon ork på hela dagen!
Nä imorgon ska jag ändå ta sovmorgon, får så lätt ångest av att sova så länge men nu när det är höstlov måste jag få göra det.
Nu ska jag se på några program som jag har missat under veckan, godnatt ♥


Söta Josefin på Kreta.


Kommentarer
Postat av: inga-linn

Du behöver inte få ångest av att sova länge;] om det är någon gång man ska göra det så är det på loven! KRAM!

2011-11-01 @ 23:33:50
URL: http://ingalinnforsgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0