Misse

Kom hem från träningen för ett tag sen, det gick väl ganska bra. Vi hade back träning från början så när väl träningen började var man lite trött i benen men det gick bra ändå. Efter träningen stod jag och pratade med Amalia och krama om henne för hon kommer åka iväg till Övik, Gotland och allt vart hon ska imorgon och hon tänker vara bort från mig till den 17 juli ungefär. Fyyyy! Många av mina bebisar åker bort :( Men om ungefär 2 veckor åker jag till Kretaaaaaaaaa!

Förresten idag så kände vi och såg kattungarna/kattungen sparka i Sessan's mage! :o Jag var lite orolig ett tag eftersom jag inte känt några sparkar för hon har blivit tjockare och tjockare. Jag inbillade mig förut att det kunde vara någon sjukdom eller något. Men nu behöver jag inte oroa mig för det!


make a gif - vaaa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0