Tisdag

Hej på er! Idag tog jag en låååång sovmorgon, vilket var jätte härligt!
 Idag har jag mest lagt fram en del saker som jag ska ta med mig till kreta och jag har även städat mitt rum. Senare på kvällen åkte jag och träna fotboll, och det gick väl ganska bra. Jag har ju fotbollsmatch imorgon så då måste jag börja taggaaa!
När jag kom hem hoppade jag direkt in i duschen och sen har jag suttit framför tv med ett glas iskall juice och en macka framför Morden i midsummer. Jag och pappa skulle gissa vem som var skyldig till brottet och jag trodde att det var den gamla gubben, och rätt som det var så var det han! Man kanske ska börja satsa på att bli dektetiv? hm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0