Stan

Idag klev jag upp i hyfsad tid iallafall, jag klev upp klockan 10 för att jag skulle hinna duscha och fixa i ordning mig innan jag skulle möta upp Issa för att sedan cykla till stan. Det är inte så fint väder idag, det är mulet och jag trodde det skulle börja regna när vi cykla men som tur nog gjorde det inte det. Men på stan så träffade vi Josefin och gick med henne också. Det blev inget shoppande för mig men vi köpte lite fika på coop. Jag och Josse hittade en longboard på stan och vi blev helt galna för vi har pratat om det förut. Så vi gick in på stadium och tittade på longboard, skyddshandskar och planerade lite om vi ska köpa en var. Men i sånna fall blir det nog när jag och Josse kommer hem från Kreta. Nästa fredag åker vi!! ♥
Det har ju gått hur snabbt som helst, jag tror vi bokade resan i Mars och nu är det ju mindre än 2 veckor kvar!

Det var den här vi tittade på stadium.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0