Sommar sommar SOMMAAR

Igår kväll var det jätte kul, eftersom jag spenderade den med mina underbara vänner! Men innan jag cykla till Johanna åt jag Kina mat till middag, åh så gott!
Iallafall hos Johanna så hoppade vi studsmatta,fota,satte upp tält och när vi satt i tältet hörde vi hur det kom hur många polis bilar och ambulanser som helst så vi blev nyfikna och cykla upp mot Röbäcks centrum för att se om det var där, men när Malin åkte hem ringde hon oss och sa att hon hade sett olyckan och att det var ungefär vi kasamark.
Efter det åkte jag och Josefin hem till henne där vi gick in på datorn och pratade men jag somnade ganska fort.
Här är några bilder från igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0