Sommar och sol

Har inte alls varit så mycket bloggande de senaste dagarna men det har varit så varma dagar och då vill man gärna vara ute.
Men i onsdags hade jag avlsutnings fest med alla nior, vi gick någon tips promenad men det var myggor överallt så vi skyndade oss snabbt in. På tipspromenaden var det frågor som: Vem är mest fingerfärdig? Sen stod det olika namn på de som var där och då skulle de tävla mot varandra genom att knyta upp knutar från ett rep och den som klarade det först vann. Sen var det lite andra tävlingar och nomineringar :)

Igår jobbade jag åt barnen i Indien genom att rensa ogräs och måla en bänk. Alla på skolan skulle jobba för att samla in pengar till barn i Indien för 100,- räcker så att ett barn får mat i en månad.
Så idag ska jag ge de 100,- som jag jobbade för igår.
Igår kväll hade även match och vi förlorade när det blev förlängning, det var super varmt på planen och ett tag var det slut på allt vatten. Sen ramlade jag ett antal gånger så jag fick några smällar på knät. Inte skönt!

Nu sitter jag på skolan och har ingen anning om vad jag ska göra, tycker nästan jag borde på sovmorgon. Det finns ingenting att göra för alla betyg är ju redan satta! Tänk nu är det ju endast några dagar kvar till sommarlov!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0