Onsdag

Hallå där, hoppas ni har haft en bra dag för det har jag iallafall haft!
På dagen cyklade jag och Issa till Stöcksjö, sola, bada och åt vatten melon. Det var väldigt fint väder men det blåste ganska mycket, och jag hade inte smörjt in mig för jag trodde inte jag skulle bränna mig. Men nu på kvällen känner jag faktiskt att jag borde ha tagit solkräm, är helt röd. Men men, bara jag smörjer in mig nu så går det nog bra. Sen cyklade vi hem och åt middag och sen vidare till fotbolls matchen, det gick väl ganska bra för mig, gjorde ett mål :) Men tyvärr så förlorade vi med 3 - 2. Efter matchen hade vi fotbollsavslutning, för vi kommer ha 2 veckors uppehål tror jag. Men vi har fått ett tränings schema som vi ska göra i sommar. När jag kom hem duscha jag och har hållt på att lägga fram saker till imorgon som jag ska lägga i resväskan.
Imorgon blir det att stiga upp tidigt för att hinna med allt, har en del saker som måste göras så det blir att lägga sig tidigt ikväll.

Issa och jag.


Kommentarer
Postat av: Sheila

sv; ja det är niice ;P jag fick också spara innan jag köpte longboarden :P



Kika gärna in på bloggen och se när jag bloggar från London nu! ;)



Ha det fint!

2011-06-30 @ 02:51:34
URL: http://sheilastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0