Middaaaag

Kändes inte så lockande att gå till skolan imorse, man ju gjort om dygnen nu när man har varit ledig ett tag. Men det är ju inte så mycket kvar i skolan nu, härligt.
Idag hade jag musikredovisning och de andra lektionerna var mest betygs snack och vi fick se filmer från när vi gick i 7an. haha.
Jag har tappat bort min skåp nyckel så jag har inte kunnat öppna mitt skåp på hela dagen, men jag antar jag jag kanske måste knipsa låset imorgon, om jag nu inte hittar nyckeln. Jag har länge velat ha en apparat som man kan se vart det man letar efter är någonstans, för flera gånger har jag varit stressad och aldrig hittat det man letar efter.
Men snart ska jag äta middag och sen blir det nog att byta om till fotbollsträning!


Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: haha tack :P

2011-06-07 @ 22:32:12
URL: http://vitablad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0