Ice tea ♥

Goddag! Oj, klockan är redan halv 7! Den här dagen har gått väldigt fort.
Jag steg upp närmare mot tolv, åt frukost/lunch, sen åkte vi till mormor och morfar för att morfar har fyllt år. Så där fikade vi jordgubbs tårta och kakor, mums! Sen var det bara hem och byta om till fotbolls kläder för att cykla ner till gräsplanen för att spela fotbollsmatch mot sandvik. Matchresultatet blev 5 - 5, och jag gjorde 2 mål och 1 assist, yey! :) När jag kom hem gjorde jag iordning ice tea, hur gott som helst!

Snart ska jag äta middag och sen blir det nog bara att tag det lugnt och planera lite vad jag ska ta med mig till kreta. Jag tittade vädret på hur det skulle se ut när jag åker dit och då stod det '' klart '' klart '' klart'' hela veckan! Inte nog med det tittade jag också hur varmt det var igår natt och då stod det att det var 25 grader! värmeee! ♥ Men man vet ju inte säkert på om det blir klart varenda dag.


Kommentarer
Postat av: Josefin

grattis till måleen! :D

2011-06-27 @ 09:09:51
URL: http://mjlindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0