Hejdå! ♥

Det här blir alltså ett hejdå inlägg eftersom snart åker jag bil ner till Stockholm, bor på hotell och sen imorgon åker vi till Kreta! Ska vara där en vecka och sen stannar jag i Stockholm någon dag, så jag åker hem den 10 Juli. Jag får hoppas att ni får en jätte härlig vecka, för det tänker då jag ha iallafall. Bilder och sånt kommer jag lägga ut när jag kommer hem och jag får hoppas att min undervattens kamera hinner komma till flyget och om det blir så kommer det bli en hel del undervattens bilder också! Det kommer även komma några inlägg under veckan som är tidinställda, så det kommer ungefär ett inlägg per dag.
Ha det bäst nu så ses vi snart! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0