Friday

Igår var det bara roligheter! På morgonen åkte jag till Media Market och köpte mig en ny plattång, sen åt jag lunch och därefter cyklade jag och Josefin till stan.
Det var väldigt fint väder igår! Jag köpte mig en bikini och intensivtoning. Det blev ju som sagt väldigt varmt så vi gick och köpte oss jordgubbar, dricka och sen gick vi mot kajen och åt dem goda jordgubbarna! ♥
När jag kom hem han jag sola en liten stund innan Issa's familj kom och grillade.
Det var jätte mysigt och Issa hade bakat en jätte god rabarber paj, jag är faktiskt sugen på att göra en nu! :)
Vi fotade en hel del och sen bubblade vi i bubbelpoolen och tittade på Sverige mot Moldavien.
Men efter ett tag blev det väldigt varmt och då gick vi upp och tittade på en film med Robert Gustavsson, gud vad man skratta!

Härlig fredag!


Kommentarer
Postat av: linda

fin bild!

2011-06-04 @ 14:17:00
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0