Filmtajm

Hejhej! Mitt internet har krånglat hela dagen men nu går det lite lättare och (lite) snabbare! Nu ikväll har jag suttit och ätit popcorn framför en film, som heter '' Vi hade iallafall tur med vädret igen ''. Jag har sett första och den här filmen var alltså uppföljaren. Jag tycker att den var sådär, men uppföljare brukar oftast inte vara lika bra som första. Just nu ligger Sessan och sover i min säng och snart ska jag också gå och lägga mig så jag säger Godnatt!♥

Har ni sett den här filmen? Vad tycker ni om den? :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

skulle bli superglad om du ville kika in på min blogg, kram :)

2011-06-26 @ 17:47:54
URL: http://alexsroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0