Stugan

Nu är jag hemma! Härligt att vara hemma faktiskt även fast det har varit jätte mysigt i stugan och vädret har varit bra så är det ändå bäst hemma, '' borta bra men hemma bäst '' stämmer in väldigt bra. Sen var det väldigt härligt att få komma hem och ta en riktig dusch för att få bort all myggmedel. Vet inte hur många lager jag hade på mig men ändå så fick jag rätt så många myggbett.
Vi var iallafall där med Issa's familj och vi har fiskat, gått på promenader, åkt båt m.m. Det har iallafall varit väldigt roligt och just nu håller vi på att bygga en bastu, badrum och gästrum så stugan kommer bli bättre! Yee.
Trodde det var öde där vi har stuga men så är det inte märkte jag nu, vi såg en hel del stugor och jag och Issa såg vinkande göteborgare. haha! Nu ska jag titta igenom lite saker på datorn sen blir det att få sova i sin egen säng, saknat!



Kräftor blev det en middag! ♥
Blev inte så många bilder för batteriet i kameran tog slut. Men några blev det iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0