Tisdag

Hallå! Idag vaknade jag av att Josse skickade ett sms och frågade om vi skulle gå på stan idag och det var ju perfekt eftersom jag ändå inte skulle göra något idag och det var jätte längesen jag var på stan, vet faktiskt inte när det var sist. Iallafall så klev jag upp, åt frukost, duscha och bytte om. Sen cyklade vi till stan och gud vad kallt det var ute, det känns ju som höst! Kan inte ens tänka tanken att det skulle vara höst nu, sommaren har ju börjat nyss? Blev iallafall att ta på sig jackan, men jag frös ändå.
Jag köpte ingenting på stan fast jag var shopping sugen, men alltid då jag har pengar hittar jag ingenting och då jag inte har pengar hittar jag massvis med kläder som jag skulle vilja köpa.
Hittade ett sött linne på H&M som jag kanske ska köpa senare, får helt enkelt se hur det blir.

Bild från i fredags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0