Schema

Första dagen gick faktiskt bra, det var upprop och '' lära känna varandra '' lekar. Det är jätte mysigt i våran lokal, det är bara textil och design som är där och vi har tv, soffor, fika rum och det finns massor med tidningar man kan läsa och en hel del annat. När vi kom till sy rummet fick vi en korg med massor med sy saker, pärm, skissblock och en kaffe mugg. Vi fikade och pratade, gjorde olika lekar och sånt. Sen åkte jag med bussen hem, det tar ca 30 minuter att åka till vasaplan och sen tar jag en buss hem.
Hemma har jag ätit middag och sen kom Josse's familj hit och fika. Jag och Josse körde buzz och den här gången vann hon.. :(
Nu har jag precis tagit en dusch och ska titta på lite tv, är rätt så trött. Dagen har varit väldigt lång känns det som!

Så här kommer mitt schema se ut, börjar 8.25 och slutar 15.05 varje dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0