Ryan Reynolds

Hej, kom hem bara för en stund sen från Josefin! Har nästan varit med henne hela dagen och tiden går så fort. Först kom hon hit och hälsade på mina kattungar och vi spelade buzz, vid 5 åkte vi till ica för att köpa chips och sånt. När vi kom till henne satte vi på hög musik och vi sjöng och jag dansade galet, haha. Sen duktiga som vi är tillagade vi kött och ostbollar eller vad det heter. Det var gott iallafall. Vi tittade på tv och en film som heter The proposal där det var en jätte söt kille med! Efter filmen blev jag ganska trött så jag cyklade hem och snart ska jag nog gå och sova! Godnatt ♥

SÖT!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag älskar verkligen den filmen, men vår film har något hack så jag har aldrig kunnat se slutet ... :'(

2011-08-21 @ 09:29:36
URL: http://fantasygalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0