Nolia mässan

Gud vilken härlig dag det är idag, man blir så glad när det är fint väder ute!
Cyklade med mamma och pappa till Nolia idag, sista dagen för nolia mässan! Vi åt lunch där, tittade runt lite på pooler och sånt. Såg en super stor pool som jag inte skulle tacka nej till att ha hemma, haha.
Träffade även på Johanna och Josefin ett antal gånger. Jag tror de var överallt, haha.
Några inköp blev det också, ett smyckesträd som jag var och tittade på förut och har velat ha ett jätte länge och nu var det extra pris, 99,- blev jätte glad att jag hittade ett. Sen blev det 12 par sockar i olika motiv, alltid bra att ha. Det blev även lite mat och olika slags popcorn kryddor, som blir att pröva ikväll kanske? :)


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag vet inte om du såg det, men jag har skickat Kapitel. 4 av berättelsen :)

2011-08-14 @ 18:59:09
URL: http://fantasygalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0