Godkväll

Ikväll åkte jag till Issa först och sen cykla vi vidare till fotbollsträningen, som för övrigt var väldigt rolig och tiden gick hur snabbt som helst! Synd bara att det regna, men ska inte hålla på klaga nu, haha. Fick pröva på Amalia's moppe men det gick väl inte så bra med att få igång den. Men när jag väl fick igång den var det kul.
När jag kom hem duscha jag och tog mig lite fika, macka och juice - gott! Just nu sitter jag och tittar på en film på 9an, vet faktiskt inte vad den heter men det är en dramakomedi!
Ni får ha en fortsatt bra kväll, kram! ♥

Mitt hår var inte det finaste idag..


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sv: Ja, visst får du det :) Det går väl bra att jag skickar ett kapitel åt gången? Jag är på mitt sjätte, så då behöver jag inte känna mig så stressad att skriva ett nytt hela tiden :) Och jag är i stugan, så internet är rätt konstigt här, så jag vet inte riktigt då jag kan skicka nästa del. Vi får helt enkelt se hur internet sköter sig =)

2011-08-04 @ 23:58:36
URL: http://fantasygalen.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv. ja de e å grymt irriterande

2011-08-05 @ 09:56:49
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0