Eurasia

Fotbollsmatchen blev tyvärr en förlust och det gick verkligen inte bra för mig! Fick vara på olika positioner som jag inte har varit på och visste inte vart jag skulle vara. aja. När jag kom hem fick jag skynda mig och duscha, byta om och fixa till mig. Sen mötte jag upp min Issa, Sara, Josse, Amalia och Linnéa och vi cyklade till kinaresturangen eurasia där vi väntade på Johanna och Emma, när dem kom beställde vi mat och pratade. Det är så roligt att träffa alla, det kändes så längesen! Jag blev super mätt, kändes som att jag inte kunde gå ut genom dörren. Efter all god mat och snack cyklade alla vidare hem. Så har precis kommit hem från en rolig kväll som gärna får göras om!

 


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Haha, jag stirrar på min mat och tänker troligtvis något i stil med; MAAAAAAAAAAT...!

2011-08-21 @ 22:27:24
URL: http://fantasygalen.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Haha, jag stirrar på min mat och tänker troligtvis något i stil med; MAAAAAAAAAAT...!

2011-08-21 @ 22:29:41
URL: http://fantasygalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0