Bio

Morgorna har varit väldigt jobbiga, har fått stiga upp klockan halv 6 något jag inte riktigt har vänt mig med.
Skolan gick bra och vi fick göra tips promenad, prova på sy lite grann och räkna lite matte. Så skoldagen har inte varit så jobbig. Vi slutade ungefär klockan två och då fick vi vänta på bussen 1 timme och 20 minuter, väldigt drygt men det är tur att vi har tv och frukt i våra lokaler. När jag kom in till stan mötte jag upp Issa och vi gick och åt på frasses, vi hade mycket att prata om! :) Sen gick vi vidare mot SF bion där vi mötte Inga Linn och vi köpte biljetter, godis och tittade på filmen '' Jag saknar dig ''. Den var helt okej, hade kanske lite för höga förväntningar. Men vid ett tillfälle var jag nära på att gråta.

Nu ska jag bege mig till sängen för att sova, GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0